مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-05اقتصادي

مساعدت سازمان جهانی مالکیت فکری در حفظ حقوق دانش بنیان های ایرانی در بازارهای جهانی


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در دیدار با مدیرکل سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) در خصوص همکاری های دوجانبه از جمله کمک به حفظ حقوق شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای جهانی و آموزش کارشناسان ایرانی در حوزه ارزیابی دارایی .

- معاون علمی رییس جمهوری در دیدار با مدیرکل وایپو خواستار شد مساعدت سازمان جهانی مالکیت فکری در حفظ حقوق دانش بنیان های ایرانی در بازارهای جهانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در دیدار با مدیرکل سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) در خصوص همکاری های دوجانبه از جمله کمک به حفظ حقوق شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای جهانی و آموزش کارشناسان ایرانی در حوزه ارزیابی دارایی های نامشهود این شرکت ها با وی بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی که به منظور شرکت در نشست مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل به سوییس رفته، با دارن تانگ ، مدیرکل سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص همکاری های دوجانبه و آموزش تیم هایی که در ایران در حوزه ارزیابی دارایی های نامشهود و ثبت حقوق معنوی شرکت های دانش بنیان کار می کنند، بحث و مقرر شد با پیگیری معاونت علمی و پشتیبانی وایپو چند دوره آموزشی در این زمینه در ایران برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت سازمان جهانی مالکیت فکری در حفظ حقوق دانش بنیان های ایرانی در بازارهای جهانی

مساعدت سازمان جهانی مالکیت فکری در حفظ حقوق دانش بنیان های ایرانی در بازارهای جهانی