مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-28بين الملل

نمایش مضحک بایدن و نتانیاهو در حمله زمینی به غزه


رژیم صهیونیستی که بارها ثابت کرده است جرئت حمله زمینی به غزه را از ترس پیامدهای بسیار سنگین آن ندارد، برای توجیه ترس و عقب نشینی های مکرر از این حمله، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: حمله زمینی به نوار غزه، تهدیدی است که صهیونیست ها از روزهای ابتدایی آغاز عملیات بزرگ طوفان الاقصی و شکست بزرگ اطلاعاتی ـ امنیتی که رژیم اشغالگر از مقاومت فلسطین خورد، درباره آن صحبت می کنند.

اختلاف و نگرانی صهیونیست ها درباره حمله زمینی به غزه بیش از 3 هفته از تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به نوار غزه می گذرد و تنها اقدامی که اشغالگران در این زمینه انجام داده اند به راه انداختن یک مانور بزرگ رسانه ای بوده است.

با وجود سانسور شدید رسانه های عبری اما طی این مدت اخبار و اطلاعات زیادی درباره اختلافات ارتش و کابینه و مؤسسات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص سازوکار مدیریت جنگ با مقاومت فلسطین و به ویژه حمله زمینی به نوار غزه منتشر شده است.

رسانه های عبری گزارش دادند که کابینه اضطراری اسراییل بحث حمله زمینی به غزه را با مقامات سابق در مؤسسه نظامی مورد بررسی قرار داد و برخی از آنها درباره عدم امکان دستیابی اسراییل به اهداف خود صحبت کردند، برخی دیگر نیز گفتند که حمله زمینی به غزه یک نقص بزرگ دارد و آن عدم وجود عنصر غافلگیری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش مضحک بایدن و نتانیاهو در حمله زمینی به غزه

نمایش مضحک بایدن و نتانیاهو در حمله زمینی به غزه