مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:302023-10-29اقتصادي

اختصاص 10 میلیارد تومان برای هدایت آب های سطحی در همدان


شهردار منطقه سه همدان از هزینه 10 میلیارد تومانی برای ساماندهی و هدایت آب های سطحی خبر داد.

- محمدرضا فیضی منش در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از هزینه 10 میلیارد تومانی در جمع آوری و هدایت آب های سطحی منطقه 3 در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: دیوارکشی رودخانه ها و مسیل ها، لایروبی رودخانه و لوله گذاری های متعدد در معابر و مناطق مسکونی از جمله اقدامات حائز اهمیتی است که با هدف انجام پروژه هدایت آب های سطحی در نقاط مختلف این منطقه انجام شده است.

 وی افزود: رفع آبگرفتگی و ساماندهی آب های سطحی به هنگام بارندگی موجب کندی تردد وسایل نقلیه و یا مسدود شدن مسیرها می شود و از اولویت هایی بوده که مدیریت شهری همواره مورد توجه قرار داده است.

شهردار منطقه 3 همدان گفت: تخلیه زباله در نقاط مختلف شهر به خصوص محدوده پل ها، کانال ها و جوی های آب و عدم نظارت کافی از عوامل آبگرفتگی در سطح شهر و معابر به شمار می آید.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که تاسیسات هدایت و جمع آوری آب های سطحی نقش تعیین کننده در خلق منظره زیبایی در شهر دارند، لذا طراحی و اجرای درست این زیرساخت ها ضروری است.

  فیضی منش با بیان اینکه هدایت آب های سطحی از مسائل عمده رفع خسارات و ایمن سازی در مدیریت شهری محسوب می شود گفت: شهرداری با شناسایی نقاط آبگیر شهر اقدامات پیشگیرانه در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد تومان برای هدایت آب های سطحی در همدان

اختصاص 10 میلیارد تومان برای هدایت آب های سطحی در همدان