مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-18سياسي

450 هزار تبعه غیرمجاز از کشور داوطلبانه بازگردانده شدند


مسئول مدیریت اتباع غیرمجاز سازمان ملی مهاجرت گفت: کار بازگرداندن اتباع غیرمجاز از مرداد امسال آغاز شده است و این روند ادامه دارد که تاکنون 450 هزار نفر از افراد فاقد مدارک هویتی و قانونی از کشور داوطلبانه بازگردانده شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جواد خانی در حاشیه همایش سراسری مدیران کل اتباع سراسر کشور گفت: کار بازگردانی اتباع غیرمجاز همزمان با آغاز به کار سازمان ملی مهاجرت از مرداد امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی یادآورشد: افراد بازگردانده شده کسانی بودند که به صورت غیرمجاز وارد کشور شدند که در یک کار آمایشی در سطح هشت استان دارای بیشترین مهاجران، کار بازگردانی آنان نیز آغاز شد.

چه استان هایی بیشترین اتباع را دارند؟ به گفته خانی، استان هایی که بیشترین اتباع را در خود جای داده اند به ترتیب تهران، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، قم، کرمان، یزد، فارس، البرز است که 92 درصد اتباع را در خود جای داده اند و پیش بینی می شود حدود چهار میلیون نفر اتباع مجاز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون کارت هوشمند هویتی برای اتباع صادر شده است، گفت: کار بین استان ها تقسیم شده و به سرعت ساماندهی اتباع در دست اجراست.

450 هزار تبعه غیرمجاز از کشور بازگردانده شدند مسئول مدیریت اتباع غیرمجاز سازمان ملی مهاجرت یکی از اقدامات در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 هزار تبعه غیرمجاز از کشور داوطلبانه بازگردانده شدند

450 هزار تبعه غیرمجاز از کشور داوطلبانه بازگردانده شدند