مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-19سياسي

تصویب روز شهادت سردار جنگل، برای آغاز رسمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور


رییس سازمان منابع طبیعی، از انتخاب سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی به عنوان آغاز رسمی طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور خبر داد و گفت: از شنبه، - ایسنا/گیلان رییس سازمان منابع طبیعی، از انتخاب سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی به عنوان آغاز رسمی طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور خبر داد و گفت: از شنبه، 11 آذرماه 1402 طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور را آغاز می کنیم.

عباسعلی نوبخت امروز، 28 آبان ماه در جلسه وبیناری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که با حضور خبرگزاری ایسنای گیلان برگزار شد، از آغاز نهالکاری ها در اثر استان ها خبر داد و اظهار کرد: طی نشست های قبلی مقرر شده بود که از 16 آذرماه امسال طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت رسما در کشور آغاز شود.

وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی همزمان با 16 آذرماه، افزود: با توجه به مطالبه سازمان های مردم نهاد و فعالان حوزه فرهنگ و هنر و رسانه استان گیلان، این تصمیم گرفته شد که 11 آذرماه، سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی را به عنوان آغاز رسمی طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور انتخاب کنیم.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، با بیان اینکه از شنبه، 11 آذرماه 1402 طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور را آغاز می کنیم، گفت: در این مدت نشست های مختلفی را با صدا و سیما و شبکه های یک و دو سیما داشتیم و مقرر شد نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب روز شهادت سردار جنگل، برای آغاز رسمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور

تصویب روز شهادت سردار جنگل، برای آغاز رسمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور