مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-29اقتصادي

پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان استان قزوین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت این نهاد خبر داد.

- ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به افزایش قابل توجه مبالغ ودیعه مسکن در استان، مددجویان کمیته امداد که اکثر آنها هم مستاجر هستند دچار مشکلات زیادی برای تهیه منزل و تامین هزینه های اجاره و ودیعه مسکن می باشند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون با همکاری بانکهای عامل توانستیم تعداد 616 تسهیلات وام ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: برای پرداخت 616 وام مبلغی بالغ بر 260 میلیارد ریال هزینه مصرف شده که در قالب تسهیلات ودیعه مسکن در اختیار مددحویان قرار داده شده است.

این مسوول افزود: سال گذشته تعداد 207  مسکن مددجویی تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گرفت و در سالجاری و از ابتدای سال تاکنون نیز 260 مسکن تحویل خانواده های ولی نعمت گردیده است که روند تحویل مسکن تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ظاهری تاکید کرد: با توجه به افزایش قیمت مسکن، نیاز مددجویان به مسکن با کمک های بلاعوض قابل حل نیست بلکه باید به سمت وام های قرض الحسنه گام برداریم و بر همین اساس از خیرین و نیکوکاران دعودت می کنیم جهت شرکت در این امر خداپسند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان استان قزوین

پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان استان قزوین