مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-20حوادث

دستگیری 23 نفر از اراذل و اوباش در آذربایجان شرقی


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش و دستگیری 23 نفر در شهرستان های مراغه، بستان آباد و اهر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش و دستگیری 23 نفر در شهرستان های مراغه، بستان آباد و اهر خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر، اظهار کرد: طرح برخورد با اراذل و اوباش در راستای مطالبات و درخواست مردمی با مشارکت رده های تخصصی و انتظامی در سطح شهرستان های مراغه، بستان آباد و اهر اجرایی شد.

وی تشریح کرد: در اجرای این طرح، ضمن هماهنگی قضایی، تیم های تلفیقی همزمان به چند نقطه از مناطق آلوده، قهوه خانه ها و پارک های سطح شهرستان های مراغه، بستان آباد و اهر که اراذل و اوباش به عناوین مختلف در آن جا مبادرت به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت می کردند، اعزام شدند.

وی به نتایج حاصل از اجرای این طرح که منجر به شکسته شدن قدرت پوشالی اراذل و اوباش شد، اشاره کرد و افزود: ماموران موفق به دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش سطح دار و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در شهرستان مراغه شدند و از مخفیگاه آن ها تعداد هشت قبضه قمه و یک عدد تبر کشف و به مقر انتظامی دلالت دادند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 23 نفر از اراذل و اوباش در آذربایجان شرقی

دستگیری 23 نفر از اراذل و اوباش در آذربایجان شرقی