مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-21اجتماعي

ادامه بارش های رگباری تا امشب در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بعدازظهر امروز تا امشب این سامانه در مناطق شرقی استان همراه با رگبار باران و رعدوبرق فعال است.

- احمد اسدی درباره پیش بینی وضعیت جوی آسمان استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: همان گونه که طی هشدار سطح نارنجی اعلام شد از بعدازظهر روز گذشته شاهد وزش باد، رگبار باران و بارش برف در ارتفاعات استان بودیم.

وی افزود: بیشترین سرعت وزش باد طی این مدت مربوط به رینه با 108، گلوگاه 94، آلاشت و کجور با 86، سیاه بیشه 76، کیاسر 61، پل سفید 54، امیرآباد و رامسر 36 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشترین بارش طی این مدت دناعلیا 24، سیاه بیشه و رینه 23، بطاهرکلای بلده 22، تاکور بلده 15، تمل رامسر و دلیر چالوس 14 میلی متر اتفاق افتاد.

اسدی بیان کرد: بیشترین برف از دلیر چالوس 7 و بطاهرکلای بلده با 5 سانتی متر بوده است.

وی  با بیان اینکه بعدازظهر امروز تا امشب این سامانه در مناطق شرقی استان همراه با رگبار باران و رعدوبرق فعال است، تصریح کرد: احتمال آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، کاهش دید، اختلال در ترددهای جاده ای و خسارت به سازه ها، تاسیسات و شکستن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش های رگباری تا امشب در مازندران

ادامه بارش های رگباری تا امشب در مازندران