مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-28اجتماعي

دانشگاه پیام نور توانسته استرس کنکور را رفع کند


رییس دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه رشته های پرمخاطب و کاربردی در دانشگاه پیام نور توسعه می یابد، گفت: دانشگاه پیام نور توانسته است استرس کنکور را رفع کند و پذیرای دانشجوهایی باشد که توان ورود به دانشگاه های بزرگ کشور را به دلیل شرایط خانوادگی و اجتماعی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور کشور بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ستادی، روسای مراکز و واحدها و کارکنان استان زنجان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور توانسته است استرس کنکور را رفع کند و پذیرای دانشجویانی باشد که توان ورود به دانشگاه های بزرگ کشور را به دلیل شرایط خانوادگی و اجتماعی ندارند.

رییس دانشگاه پیام نور کشور تصریح کرد: یکی از اهداف تأسیس این دانشگاه این بوده است که نظام آموزش عالی را بتواند در کل کشور ارائه دهد و آموزش را به جایی ببرد که دیگر دانشگاه ها وجود نداشتند.

وی اضافه کرد: همچنین برخی دانشجوها که استعداد و رتبه خوبی دارند این دانشگاه را انتخاب می کنند تا در کنار خانواده هایشان باشند، از طرف دیگر از مزیت های مهم این دانشگاه شهریه تحصیلی پایین تر به نسبت سایر دانشگاه ها است.

تقی زاده همچنین با اشاره به مأموریت ترکیبی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در کنار آموزش مجازی، آموزش حضوری نیز دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور توانسته استرس کنکور را رفع کند

دانشگاه پیام نور توانسته استرس کنکور را رفع کند