مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-05بين الملل

اختلاف موساد با یوسی کوهن درباره مدیریت پرونده اسیران نزد حماس


موساد با انتشار بیانیه ای تصریح کرد که رییس فعلی این سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی تنها طرفی است که مجاز به مذاکره در مورد افراد مفقود و اسیران در غزه است.

- موساد با انتشار بیانیه ای تصریح کرد که رییس فعلی این سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی تنها طرفی است که مجاز به مذاکره در مورد افراد مفقود و اسیران در غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق بیانیه دفتر رییس موساد، تنها یک نهاد رسمی مسؤول آزادی افراد ربوده شده است و هیچ نهاد دیگری حق ادعای ارتباط با این موضوع را ندارد .

بر اساس آنچه سایت نیوز وال گزارش داده است، این بیانیه اندکی پس از مصاحبه کانال 12 خبری با یوسی کوهن، رییس سابق موساد منتشر شد که مدعی بود در هفته های اخیر با رهبران کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورها روی موضوع اسیران صهیونیست و افراد مفقود شده کار کرده است.

کوهن گفت: ما در هماهنگی کامل با رییس موساد هستیم و به تلاش برای یافتن فرصت های اطلاعاتی برای آزادی گروگان ها ادامه می دهیم.

کوهن که پیش از این به عنوان رییس موساد و رییس شورای امنیت داخلی در دوران نخست وزیری بنیامین نتانیاهو خدمت می کرد، یکی از نزدیکان وی به حساب می آمد و از زمان بازنشستگی او از این سمت در سال 2021، سردی در این زمینه وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف موساد با یوسی کوهن درباره مدیریت پرونده اسیران نزد حماس

اختلاف موساد با یوسی کوهن درباره مدیریت پرونده اسیران نزد حماس