مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-19فرهنگي

شناسایی استعدادهای جوان حوزه نویسندگی لرستان ضروری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت شناسایی و حمایت از استعدادهای جوان و نوجوان در حوزه نویسندگی تاکید کرد و گفت: کمیته ای جهت شناسایی نویسندگان واقعی، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت شناسایی و حمایت از استعدادهای جوان و نوجوان در حوزه نویسندگی تاکید کرد و گفت: کمیته ای جهت شناسایی نویسندگان واقعی، ایجاد شود.

اعظم روانشاد امروز، 28 آبان ماه، در آیین اختتامیه کارگاه مبانی داستان نویسی و نشست تخصصی نویسندگان که به مناسبت هفته کتاب در اداره کل فرهنگ و اراشد اسلامی استان برگزار شد، افزود: لازم است که با همکاری های موثر و مطلوب، روند توسعه و ظرفیت سازی در حوزه نویسندگی را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر برگزاری پویش ها و جشنواره های متنوع و مختلف در حوزه نویسندگی، گفت: در این زمینه لازم است که موضوعات فرهنگی هنری به خوبی شناخته شوند تا به استعدادیابی نوجوانان و نوقلمان در این حوزه ها کمک کنیم و بعداً در جامعه هم از ایده ها و ظرفیت های این افراد استفاده کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: همچنین نیاز است که کمیته ای جهت شناسایی نویسندگان واقعی، ایجاد شود تا از طریق کارگروه های تخصصی، حمایت و همراهی های لازم از نویسندگان صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی استعدادهای جوان حوزه نویسندگی لرستان ضروری است

شناسایی استعدادهای جوان حوزه نویسندگی لرستان ضروری است