مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-12سياسي

نباید در دام ایده حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی گرفتار شویم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با اشاره به مبانی خداشناسی و انسان شناختی حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی گفت: - رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با اشاره به مبانی خداشناسی و انسان شناختی حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی گفت: مبانی این حکمرانی با نظام دانایی، گفتمان فکری و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی مطابقت ندارد و نباید در دام آن گرفتار شویم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با اشاره به مبانی خداشناسی و انسان شناختی حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی گفت: مبانی این حکمرانی با نظام دانایی، گفتمان فکری و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی مطابقت ندارد و نباید در دام آن گرفتار شویم.

دومین نشست از یازدهمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان الگوی حکمرانی اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: کشور های غربی حکمرانی خوب را برای جهان مطرح و برای آن شاخص هایی تعریف کردند که ظاهر خوبی دارند و مطلوب هر جامعه ای هست و ما هم ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در دام ایده حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی گرفتار شویم

نباید در دام ایده حکمرانی خوبِ نهاد های بین المللی گرفتار شویم