مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-08حوادث

سیل، 300 متر از جاده چمن بید-جنگل گلستان را برد/ سد گلمندره جلوی فاجعه را گرفت


سیل بامداد امروز، حدود 300 تا 400 متر از جاده دوراهی دشت تا جنگل گلستان را به طور کامل با خودش برده است و اثری از جاده وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرماندار شهرستان گرمه گفت: سیل بامداد امروز، حدود 300 تا 400 متر از جاده دوراهی دشت تا جنگل گلستان را به طور کامل با خودش برده است و اثری از جاده وجود ندارد.

عبدالحسین قاضوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سیل امروز خسارات زیادی را به زیرساخت های شهرستان گرمه از جمله جاده، خطوط انتقال آب و اراضی کشاورزی وارد کرده که میزان دقیق آن در حال برآورد است.

وی ادامه داد: با توجه به شدت سیل و خسارات وارد شده به جاده و از بین رفتن 300 تا 400 متر از آن، پیش بینی می شود محور دو راهی دشت تا تونل جنگل گلستان که جزو حوزه استحفاضی شهرستان گرمه می شود، دست کم به مدت یک هفته مسدود باشد.

قاضوی تصریح کرد: تا اطلاع بعدی، خودروهای شخصی و کامیون ها از محور چمن بید-گرمه-میامی و اتوبوس های مسافربری نیز به دلیل استاندارد نبودن جاده از محور اسفراین-سبزوار-میامی تردد کنند.

فرماندار شهرستان گرمه همچنین گفت: سیل، راه دسترسی روستای بیدک در دهستان گلستان را نیز قطع کرده است که همکاران راهداری در حال انجام اقدامات لازم برای بازگشایی مسیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل، 300 متر از جاده چمن بید-جنگل گلستان را برد/ سد گلمندره جلوی فاجعه را گرفت

سیل، 300 متر از جاده چمن بید-جنگل گلستان را برد/ سد گلمندره جلوی فاجعه را گرفت