مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-05حوادث

آزاد سازی 1300 متر مربع اراضی کشاورزی در ساری


رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از آزادسازی 1300متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش10میلیارد و 400میلیون ریال در شهرستان ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دیوارکشی و احداث غیر مجاز بنا در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی یکی از مناطق روستایی شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان امنیت اقتصادی و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی با همکاری ماموران انتظامی و نمایندگانی از اداره جهاد کشاورزی آن شهرستان دیوارکشی ایجاد شده در اطراف این زمین ها به متراژ 1300متر تخریب شد.

سرهنگ محمدپور در این رابطه تصریح کرد: در این عملیات تمام اراضی محصور شده که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ارزش زمین رها سازی در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 10 میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور بیان کرد: حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی یکی از اولویت های ماموریتی پلیس است که این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری و دنبال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی 1300 متر مربع اراضی کشاورزی در ساری

آزاد سازی 1300 متر مربع اراضی کشاورزی در ساری