مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-24اقتصادي

صدور 23 هزار مجوز کسب وکار از طریق درگاه ملی مجوزها در خراسان رضوی


سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست سال جاری حدود 23 هزار مجوز کسب وکار در درگاه ملی مجوزها در خراسان رضوی صادر شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست سال جاری حدود 23 هزار مجوز کسب وکار در درگاه ملی مجوزها در خراسان رضوی صادر شده است.

سید حامد حسینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان صدور مجوزهای کسب وکار در نیمه نخست سال جاری توسط دستگاه های اجرایی خراسان رضوی در درگاه ملی اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری 47 هزار و 194 درخواست در درگاه ملی مجوزها به ثبت رسیده که برای 47 درصد درخواست ها یعنی حدود 23 هزار درخواست، مجوز صادر شده است.

وی افزود: حدود 5 درصد از متقاضیان انصراف داده، حدود 33 درصد از درخواست ها رد شده و 3 درصد در مرحله تایید مدارک دستگاه است، حدود 13 درصد از درخواست ها نیز در مرحله پاسخ استعلام دستگاه یا تکمیل مدارک است.

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان درباره تاخیر دستگاه های اجرایی در صدور مجوزها تصریح کرد: تاخیر در پاسخ دهی بسیار کاهش یافته و از زمان ایجاد درگاه ملی مجوزها فرایند صدور مجوزها شفاف شده است.

به صورت میانگین حدود 23 درصد در پاسخگویی تاخیر وجود داشته که عمده آن تاخیرها کمتر از یک هفته بوده و قابل قبول است و برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 23 هزار مجوز کسب وکار از طریق درگاه ملی مجوزها در خراسان رضوی

صدور 23 هزار مجوز کسب وکار از طریق درگاه ملی مجوزها در خراسان رضوی