مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:112023-11-20سياسي

سرلشکر باقری با فرماندهان ارشد سپاه استان کرمان دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرلشکر محمد باقری شامگاه دوشنبه 29 آبان ماه جاری همزمان با اولین روز هفته بسیج با فرماندهان ارشد سپاه ثارالله استان کرمان با هدف ارزیابی و نظارت مستقیم و بررسی روند گزارش های واصله دیدار کرد.

رییس کل ستاد نیروهای مسلح در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: درختی که شهید سلیمانی غرس کرد، امروز ثمره آن را به خوبی می بینیم.

سرلشکر باقری ادامه داد: هفته بسیج را به بسیجیان عزیز و همه عزیزان خدمتگذار در بسیج تبریک عرض می کنم.

رییس کل ستاد نیروهای مسلح با اشاره به مجموعه گزارشات احصا شده بیان داشت: این گزارشات بیانگر پیشرفت در سپاه ثارالله استان کرمان است که جای تشکر دارد و از همه زحمات و تلاش های صورت گرفته تقدیر و تشکر می کنم.

در همین حال فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: جمع بندی نظارات میدانی نیروهای مسلح شامل سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمان با حضور رییس کل ستاد نیروهای مسلح و هیئت رییسه سپاه و سازمان بسیج انجام می شود.

سردار محمدعلی نظری بیان کرد: نظارت ها طی سه هفته با حضور معاونین و حوزه های تخصصی از رزم و اقدامات فرهنگی و تبیینی صورت گرفته توسط سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در طول سال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری با فرماندهان ارشد سپاه استان کرمان دیدار کرد

سرلشکر باقری با فرماندهان ارشد سپاه استان کرمان دیدار کرد