مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-09سياسي

تشریح آخرین وضعیت کارخانه مخابرات راه دور شیراز


رییس کل دادگستری فارس در تشریح آخرین وضعیت کارخانه مخابرات راه دور شیراز (ITI) گفت: روند فعالیت کارخانه با نظارت مستمر کارگروه قضایی ادامه دارد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس در تشریح آخرین وضعیت کارخانه مخابرات راه دور شیراز (ITI) گفت: روند فعالیت کارخانه با نظارت مستمر کارگروه قضایی ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی امروز، 18 آبان در رابطه با آخرین وضعیت کارخانه مخابرات راه دور شیراز (ITI) گفت: کارخانه آی تی آی دارای مشکلات متعددی اعم از مشکلات قضایی و اجرایی بود که دادگستری فارس با تأکیدات و پیگیری های رییس قوه قضاییه مشکل اصلی قضایی که موضوع مزایده کارخانه بود را بررسی و در چارچوب قانون اقدام به حل موضوع کرد.

رییس کل دادگستری فارس افزود: در اقدام دستگاه قضایی در راستای احیای کارخانه مقرر شد بانک ملی ایران به عنوان برنده مزایده پس از تملک کارخانه به صورت شش دانگ جهت احیا و شروع به کار کارخانه، این واحد تولیدی را به کنسرسیومی متشکل از کارخانه ITMC به عنوان شخصیت حقوقی دارای امکانات فنی و تخصصی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شرکت آسیاتک و بنیاد برکت واگذار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت کارخانه مخابرات راه دور شیراز

تشریح آخرین وضعیت کارخانه مخابرات راه دور شیراز