مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 00:102023-11-05سياسي

آقای وزیر! نقش سخنگو در آموزش و پرورش چیست؟


در دوره وزارت رضامراد صحرایی، سخنگو انتخاب شده است و این بار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع به عنوان سخنگوی آموزش و پرورش انتخاب شده است؛ معاونتی که بار عظیمی بر دوش دارد و اصلا فرصت پاسخگویی به رسانه ها را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سخنگو داشتن در وزارت آموزش و پرورش، اتفاقی معمول نیست چرا که در برخی دوره ها، سخنگو وجود داشت و برخی دوره ها نیز عنوانی به نام سخنگوی وزارت آموزش و پرورش وجود نداشت.

در دوره وزارت یوسف نوری، در پی درخواست برخی خبرنگاران مبنی بر اینکه برخی اتفافات مهم در دستگاه تعلیم و تربیت نیاز به اطلاع رسانی سریع دارد، صادق ستاری فرد که در آن زمان معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بود به عنوان سخنگو انتخاب شد.

البته بعدا خبرنگاران گلایه هایی داشتند که درست است سخنگو، پاسخگوی خبرنگاران است اما انتخاب سخنگو باعث شده است تا سایر مسؤولان آموزش و پرورش دیگر پاسخگو نباشند.

   در دوره وزارت رضامراد صحرایی، باز هم سخنگو انتخاب شد و این بار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع به عنوان سخنگو انتخاب شده است؛ معاونتی که بار عظیمی بر دوش دارد و اصلا فرصت پاسخگویی به رسانه ها را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر! نقش سخنگو در آموزش و پرورش چیست؟

آقای وزیر! نقش سخنگو در آموزش و پرورش چیست؟