مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-12اقتصادي

تخصیص 500 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به افراد مستعد اشتغال در نطنز


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: در سال جاری 500 میلیارد ریال وام به افراد مستعد اشتغال واجد شرایط پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، مهدی مزرعه خطیری،  رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز اظهار کرد : مقرر شده در سال جاری مبلغ 500 میلیارد ریال وام اشتغال به افراد مددجو و غیر مددجوی مستعد ، پرداخت شود.

وی افزود: علاوه بر شهروندان مددجو، افراد غیر مددجوی 18 تا 65 ساله که فاقد کار تمام وقت بوده و سرپرست خانوار و یا مجرد بیکار مستعد اشتغال و جزو 5 دهک اول درآمدی، همچنین فاقد بیمه اجباری باشند می توانند از این وام بهره مند شوند.

مزرعه خطیری گفت: به منظور اجرایی شدن برنامه راهبردی و عملیاتی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و حمایت و توانمندی اقشار آسیب پذیر در سال مهار تورم، رشد تولید شناسایی و معرفی مستعدان اشتغال خانوارهای 5 دهک پایین درآمدی در راستای قطع زنجیره فقر به خصوص در نسل جوان این وام تخصیص یافته است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز تصریح کرد : در سال گذشته 310 مورد تسهیلات اشتغال به مبلغ 240 میلیارد ریال(در قالب طرح های هدایت و راهبری شغلی) به مددجویان پرداخت شده که منجر به ایجاد 460 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم از طریق پرداخت وام و اجرای طرح کاریابی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 500 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به افراد مستعد اشتغال در نطنز

تخصیص 500 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به افراد مستعد اشتغال در نطنز