مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-03سياسي

مقاومت مردم فلسطین نشأت گرفته از روحیه انقلابی است


جبهه مقاومت با الگوبرداری از مقاومت مردم در طول 8 سال دفاع مقدس ایران جانانه در برابر اسراییل ایستاده است و مقاومت مردم غزه و فلسطین نشات گرفته از روحیه انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سردار علی جاهد امشب در مراسم یادواره 29 آلاله سرخ روستاهای میانکاله و چناربن از بخش مرکزی شهرستان نکا اظهار کرد: امروز شاهد جنگ نابرابر اسراییل غاصب در غزه و به شهادت رسیدن هزاران تن از افراد بیگناه هستیم که بیانگر خوی ضدانسانی اسراییل است.

وی افزود: استکبار تمام تلاش خود را برای حفظ اسراییل به کار گرفته است و امروز مردم فلسطین جانانه در برابر اسراییل ایستاده اند و بر دهان اسراییل می زنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت با بیان اینکه خوی اسراییلی ظلم و جنایت و کودکشی است، خاطرنشان کرد: این روزها شاهد وحشی گری های بی امان در غزه هستیم.

یادگار 8 سال دفاع مقدس یادآور شد: مردم همواره در کنار دولت و انقلاب هستند و دولت مصمم به رفع مشکلات مردم است و باید همه با هم تلاش کنیم تا با تلاش همه جانبه به قله پیشرفت برسیم.

 جاهد گفت: یادواره های شهدا عظمت انقلاب اسلامی هستند و باید از عظمت ایران اسلامی در این یادواره ها گفته و جوانان با عظمت ایران و شهدا آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مردم فلسطین نشأت گرفته از روحیه انقلابی است

مقاومت مردم فلسطین نشأت گرفته از روحیه انقلابی است