مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-20اجتماعي

لزوم تعیین تکلیف بنا های مخروبه و ناکارآمد در قلعه گنج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، صابر ملایی در جلسه شورای اداری شهرستان قلعه گنج گفت: مالکین اماکن و بنا های فرسوده و مخروبه و زمین یا ساختمان های نیمه تمام موظفند به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی وضعیت اماکن خود را در اسرع وقت تعیین تکلیف کنند.

- رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج خواستار تعیین تکلیف بنا های مخروبه و ناکارآمد شهری در قلعه گنج شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، صابر ملایی در جلسه شورای اداری شهرستان قلعه گنج گفت: مالکین اماکن و بنا های فرسوده و مخروبه و زمین یا ساختمان های نیمه تمام موظفند به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی وضعیت اماکن خود را در اسرع وقت تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: از آنجا که این مکان ها به پاتوق معتادین متجاهر و کانون وقوع برخی جرائم تبدیل شده است لزوم ساماندهی این مکان ها بوسیله مالکین بسیار حائز اهمیت است.

ملایی تصریح کرد: وجود بنا های مخروبه موجب کمرنگ شدن مدیریت شهری، نظارت اداری و اجتماعی و اتلاف اموال عمومی می گردد به همین جهت تعیین تکلیف و ساماندهی بنا های ناکارآمد ضرورت دارد و ظرف چند روز اینده باید تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف بنا های مخروبه و ناکارآمد در قلعه گنج

لزوم تعیین تکلیف بنا های مخروبه و ناکارآمد در قلعه گنج