مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-05ورزشي

بختیاری زاده: از مدیرعامل فولاد عذرخواهی می کنم/باید با احترام کمک کرد نه با تهمت!


یک مربی فوتبال نسبت به صحبت های اخیر سیاوش بختیاری زاده پیرامون مدیرعامل و وضعیت باشگاه فولاد واکنش نشان داد و گفت: مگر مقصر مشکلات فولاد فقط شعبانی است و آیا کسی دیگر تقصیر ندارد؟ - بختیاری زاده: از مدیرعامل فولاد عذرخواهی می کنم/باید با احترام کمک کرد نه با تهمت! ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال نسبت به صحبت های اخیر سیاوش بختیاری زاده پیرامون مدیرعامل و وضعیت باشگاه فولاد واکنش نشان داد و گفت: مگر مقصر مشکلات فولاد فقط شعبانی است و آیا کسی دیگر تقصیر ندارد؟ روز گذشته سیاوش بختیاری زاده پیشکسوت باشگاه فولاد خوزستان در حمله بی سابقه و شدید به مدیرعامل فولاد مدعی شد قبل از اینکه لیگ برتر آغاز شود به واسطه فوتبالی که تیم قرمزپوشان خوزستان با یکی از تیم های پایه فولاد داشت برای تماشای بازی فرزندم در تیم قرمزپوشان به مجموعه باشگاه فولاد خوزستان رفتم.

در گوشه ای از استادیوم نشسته بودم که دیدم مدیر غیربومی باشگاه فولاد، دست در دست یکی از دلالان بزرگ کشور از دفتر باشگاه خارج شد و همان موقع مطمئن شدم که نتیجه این اقدام، همین نتیجه ای می شود که امروز می بینیم.

در همین راستا نیز کوروش بختیاری زاده از مربیان تیم های پایه باشگاه فولاد با رد صحبت های سیاوش بختیاری زاده، می گوید مدیرعامل باشگاه فولاد مجبور است با مدیر برنامه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیاری زاده: از مدیرعامل فولاد عذرخواهی می کنم/باید با احترام کمک کرد نه با تهمت!

بختیاری زاده: از مدیرعامل فولاد عذرخواهی می کنم/باید با احترام کمک کرد نه با تهمت!