مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-28پزشكي

برقراری بیمه سلامت برای همه


مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: یک بند برای اولین بار در قانون برنامه هفتم کشور دیده شده که کلیه افراد فاقد پوشش بیمه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جمشید شایانفر درباره اجباری شدن پوشش بیمه پایه، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف قانون بیمه همگانی خدمات درمانی مصوب سال 1373، این تبود که تمام جمعیت کشور تحت پوشش بیمه ای قرار گیرند و این همواره جزو اهداف سازمان بیمه خدمات درمانی و سازمان بیمه سلامت بوده و هست.

 وی افزود: ما افراد را در قالب صندوق های مختلف بیمه ای تحت پوشش قرار می دهیم و گروهی که هیچ پوشش بیمه ای ندارند را هم تحت عنوان بیمه سلامت همگانی ایرانیان  بیمه می کنیم.

 مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: ما حتی افراد را روی تخت بیمارستان هم بیمه می کنیم و بر اساس مساعدت سازمان بیمه سلامت، اگر به عنوان مثال فردی در بیمارستان بستری شود و در روز آخر هم خودش را بیمه کند ما تمام هزینه ها را در قالب بیمه و از روز اول تقبل می کنیم؛ درصورتی که اصول کار بیمه این است که فرد قبل از بستری شدن خودش را بیمه کند.

 شایانفر یادآورشد: نمایندگان مجلس در لایحه برنامه هفتم کشور، یک بندی را به تصویب رساندند مبنی بر اینکه پوشش بیمه پایه برای تمام جمعیت کشور اجباری بوده و برخورداری از یارانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری بیمه سلامت برای همه

برقراری بیمه سلامت برای همه