مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:462023-11-14اجتماعي

برگزاری بیش از 30 ویژه برنامه در هفته کتاب و کتاب خوانی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد:از اهداف مهم هفته کتاب خوانی ترویج ،توسعه فرهنگ کتابخوانی و افزایش سواد عمومی جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان امروز گفت: هفته کتاب و کتابخوانی از 23 تا 30 آبان با شعار آینده خواندنی است در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود:از اهداف این هفته و اهداف متعالی کانون ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سواد خواندن در بین کودکان ونوجوانان و افزایش و تعمیق بخشیدن به  فعالیت های کتاب محور و مشارکت بیشتر خانواده ها ، تقویت کنشگری نوجوانان و اولیای تربیتی است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به برنامه های سی یکم دوره هفته کتاب بیان کرد : انتخاب مرکز نمونه توسعه و ترویج کتابخوانی، معرفی و تقدیر از اعضای کتابخوان ، نشست های  کتابخوانی  و.

از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

 پشتکوهی با توجه به عناوین روز شمار و شعارهای هفته کتاب اظهار کرد: کتاب کودک، نوجوان و دانش آموزان، کتاب؛ کتابخوانی و کتابدار ، کتاب، ترویج و کانون های مردمی، کتاب، خانواده و نشاط اجتماعی، کتاب، مسجد و فلسطین ، کتاب، هنر و رسانه، ناشران و ارکان صنعت نشر، کتاب ؛ایران و آینده از عناوین هفته کتاب خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 30 ویژه برنامه در هفته کتاب و کتاب خوانی

برگزاری بیش از 30 ویژه برنامه در هفته کتاب و کتاب خوانی