مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-24سياسي

در سال جاری 187 همت اوراق بدهی برای جبران کسری بودجه منتشر شده است


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پنج درصدی که در بودجه سنواتی برای تقویت بنیه دفاعی تخصیص خواهد یافت از محل درآمد حاصل از فروش نفت، درآمدهای مالیاتی و واگذاری دارایی های سرمایه ای دولت خواهد بود.

- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پنج درصدی که در بودجه سنواتی برای تقویت بنیه دفاعی تخصیص خواهد یافت از محل درآمد حاصل از فروش نفت، درآمدهای مالیاتی و واگذاری دارایی های سرمایه ای دولت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود منظور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه که به اختصاص پنج درصد از منابع بودجه عمومی به تقویت بنیه دفاعی کشور باز می گشت، بیان کرد: افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران به توان بازدارندگی و توان دفاعی بالایی است که دارد و سبب شده در منطقه و در دنیا جزو اولین ها و سرآمدهای نظامی جهان باشد.

در سیاست های کلی آمده است که حداقل پنج درصد منابع بودجه عمومی در برنامه هفتم توسعه برای تقویت بنیه دفاعی کشور اختصاص یابد.

وی اداد: اما چندین نکته در این حوزه حائز اهمیت است ما در ماده 46 لایحه برنامه بخشی تحت عنوان درآمد اختصاصی داریم.

به عنوان مثال بیمارستان ها به ازای خدماتی که می فروشند درآمدی کسب می کنند که از آن به عنوان درآمد اختصاصی یاد می شود ما از این درآمد اختصاصی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال جاری 187 همت اوراق بدهی برای جبران کسری بودجه منتشر شده است

در سال جاری 187 همت اوراق بدهی برای جبران کسری بودجه منتشر شده است