مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-13اقتصادي

انجام 9 هزار آزمایش و بازدید کنترل کیفیت گندم، آرد و نان در زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از انجام بیش از 9 هزار آزمایش و بازدید کنترل کیفیت از روند تولید آرد، نان و خرید گندم در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفیت محصولات حوزه آرد و نان بیش از 9 هزار آزمایش و بازدید کنترل کیفیت از روند تولید آرد، نان و خرید گندم توسط اکیپ های نظارت واحد کنترل کیفی اداره انجام شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: 6 هزار و 400 آزمایش در حوزه کنترل کیفیت گندم های تولیدی استان که به بررسی درصد سن زدگی، هکتولیتر و محتوای گلوتن و پروتیین و سایر شاخص های ارزیابی کیفی گندم انجام گرفته است.

وی گفت: 2 هزار و 100 آزمایش کنترل کیفیت بر روی نمونه های آرد اخذ شده از محل کارخانجات و واحدهای خبازی انجام شده که شامل آزمون های سنجش رطوبت، پروتیین، گلوتن، سبوس گیری، pH، زلنی، دانه بندی و آزمون های میکروبی صورت گرفته است.

 زمانی خاطرنشان کرد: نظارت واحد کنترل کیفی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان از نحوه ی اختلاط گندم، خط تولید، طبقات بوجاری و آسیاب، استحصال گندم، وزن آرد، مراحل کیسه گیری بازدید و از آرد تولید شده نمونه برداری می کند تا نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 9 هزار آزمایش و بازدید کنترل کیفیت گندم، آرد و نان در زنجان

انجام 9 هزار آزمایش و بازدید کنترل کیفیت گندم، آرد و نان در زنجان