مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-30اجتماعي

معرفی بیش از 150 مدرسه تحولی در خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح جامع مدارس تحولی، گفت: بیش از 150 مدرسه به عنوان مدارس تحولی در سطح استان خوزستان معرفی خواهند شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح جامع مدارس تحولی، گفت: بیش از 150 مدرسه به عنوان مدارس تحولی در سطح استان خوزستان معرفی خواهند شد.

مسعود حمیدی نژاد امروز (8 آبان ماه) در جمع مدیران مجتمع آموزشی مدارس شیخ بهاء آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز، اظهار کرد: طرح جامع مدارس تحولی با هدف اجرای برنامه های کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی و با تاکید بر اجرای طرح های تربیتی در سطح مدارس استان خوزستان اجرا می شود و در مرحله اول، بیش از 150 مدرسه به عنوان مدارس تحولی معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به رویکرد دولت در اجرای طرح های تربیتی، گفت: بی شک علم آموزی باید در کنار تربیت انسان های تحولی دنبال شود و رسالت بسترسازی برای تهذیب نفس به عنوان یک اصل در آموزش و پرورش استان خوزستان دنبال می شود و تربیت دانش آموزان در تراز ارزش های انقلاب، رسالت اصلی مدارس تحولی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: مدارس تحولی به عنوان طلایه دار و پیشگام، می توانند به عنوان یک الگوی پایدار و فراگیر برای سایر مدارس معرفی شوند تا شاهد رشد و ارتقای شاخص های تربیتی در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بیش از 150 مدرسه تحولی در خوزستان

معرفی بیش از 150 مدرسه تحولی در خوزستان