مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-31سياسي

معاون رییس جمهور سخنران روز 13 آبان در مرکز کهگیلویه و بویراحمد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد زمان و مکان راهپیمایی 13 آبان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت:  جنایات آمریکا در سیزده آبان سال های 1343، 1357 و 1358 دلیل نام گذاری این روز به نام مبارزه با استکبار جهانی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد هدف از راهپیمایی 13 آبان را تبیین استکبار ستیزی دانست و عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست های ظالمانه و خصمانه آمریکا که منطقی عقلایی است.

وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شرارت ها، ترورها، نژاد پرستی و جنایت هایی که مرتکب شده، گفت: صحنه گردان جنگ غزه آمریکا است.

این مسوول با بیان اینکه اسراییل دچار فروپاشی و اضمحلال شده است، گفت: اگر کمک های و حمایت های آمریکا طی این سال ها نبود رژیم کودک کش جعلی صهیونیستی زودتر از این ها باید از بین می رفت.

خاضع با بیان اینکه مسوولیت تمام جنایت های در غزه، عراق، سوریه و حتی اوکراین آمریکا است، گفت: یوم الله 13 آبان امسال مهمتر و متفاوت تر از سال های گذشته است و مردم استان همزمان با ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار از جنایت های آمریکا و اسراییل حمایت خود از مردم غزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور سخنران روز 13 آبان در مرکز کهگیلویه و بویراحمد

معاون رییس جمهور سخنران روز 13 آبان در مرکز کهگیلویه و بویراحمد