مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-14بين الملل

خالی شدن انبارهای سلاح و نگرانی متحدان آمریکا


آمریکا تسلیحات مختلفی به رژیم صهیونیستی، تایوان و اوکراین می فرستد، اما زمانی که تقاضا برای ارسال سلاح ها افزایش یابد، انبارهای سلاح خالی می شود و واشنگتن از سوی متحدانش زیر فشار قرار می گیرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: آیا آمریکا سلاح کافی برای حمایت از متحدانش در اختیار دارد؟ این سؤالی است که خلف وعده های جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را مبنی بر تأمین سلاح متحدانش برای دفاع از خود آشکار می کند.

منظور در اینجا وضعیت اوکراین،  اسراییل و حجم سلاح های در اختیار ایالات متحده است که  با توجه به احتمال وقوع جنگ در خاورمیانه، اوکراین و تایوان محدود به نظر می آید.

زمانی که ایالات متحده در سال 2022 به اوکراین تسلیحات و تجهیزاتی برای مقاومت در برابر حمله روسیه اعطا کرد، بسیاری از آنها تعجب کردند، آیا این کشور سلاح لازم برای جلوگیری از حمله چین به تایوان در اختیار دارد؟ این روزها پس از ورود اسراییل، متحد دیگر آمریکا به جنگ با حماس، این ابهام بسیار بیشتر نمود دارد.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا تأکید کرده است، ایالات متحده به متحدانش کمک خواهد کرد از خود دفاع کنند و به تازگی مدعی شد، آنها بزرگترین زرادخانه دموکراسی جهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالی شدن انبارهای سلاح و نگرانی متحدان آمریکا

خالی شدن انبارهای سلاح و نگرانی متحدان آمریکا