مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-10سياسي

شکست صهیونیست، واقعه ی افتخارآمیز تاریخ ملت فلسطین خواهد شد


نماینده ولی فقیه در و امام جمعه استان کرمانشاه گفت: بمباران های بسیار گسترده صهیونیست ها، نشانه ضعف صهیونیست است و شکست صهیونیست به عنوان واقعه ای افتخارآمیز در تاریخ ملت فلسطین ثبت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه در نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته در کرمانشاه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: زیرا یاد خدا به منزله نَفَس انسان است و رعایت تقوای الهی در همه حالات و لحظات زندگی باید موردتوجه قرار گیرد، بنابراین مراقبت دائم لازم است تا انسان بتواند از پس وسوسه های نفس و شیطان بیرون آمده و بتواند عاقبت خوبی را برای خود ترسیم کند.

وی بابیان یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم پدر صنعت موشکی ایران اسلامی افزود: یاد و خاطره همه شهدای عزیز را گرامی می داریم بالأخص این شهید بزرگوار که ایام سالگرد شهادت ایشان بوده، لذا به روان پاک همه شهدای سرافراز و شهید تهرانی مقدم درود صلوات نثار می کنیم.

*مرحوم آیت الله علامه طباطبایی(ره) می تواند الگوی بسیار خوبی هم برای حوزه های علمیه و هم جامعه باشد.

خطیب جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به روز بزرگداشت مرحوم آیت الله علامه طباطبایی(ره) که در 24 آبان عنوان کرد: مرحوم آیت الله علامه طباطبایی(ره)، آن مرد بزرگی که می تواند الگوی بسیار خوبی هم برای حوزه های علمیه و هم جامعه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست صهیونیست، واقعه ی افتخارآمیز تاریخ ملت فلسطین خواهد شد

شکست صهیونیست، واقعه ی افتخارآمیز تاریخ ملت فلسطین خواهد شد