مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-06اقتصادي

اجرای 91 طرح با اعتبار 200 میلیارد ریال توسط اساتید دانشگاه هایتک کرمان


رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: 91 طرح به ارزش بیش از 200 میلیارد ریال توسط اعضای هیئت علمی این دانشگاه در دست اجرا است.

- ایسنا/کرمان رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: 91 طرح به ارزش بیش از 200 میلیارد ریال توسط اعضای هیئت علمی این دانشگاه در دست اجرا است.

عباس سیوندی امروز، 15 آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال 1402 تا کنون 19 قرارداد ارتباط با جامعه و صنعت از سوی دانشگاه هایتک کرمان به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال منعقد شده است.

وی با بیان اینکه یک دانشجوی پسادکتری در ارتباط با طرح های صنعتی جذب شده، اعلام کرد: در این مدت پنج نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز جهت گذراندن دوره فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه و صنعت به نهادهای مرتبط معرفی شده اند.

سیوندی با اشاره به اینکه ارتباط میان دانشگاه و صنعت موضوعی است که در سال ­های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، گفت: آمارهای موجود در خصوص قراردادهای ارتباط صنایع و دستگاه ­های اجرایی با دانشگاه خوشبختانه رشد این آمارها را نشان می­ دهد.

رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه هایتک کرمان افزود: در سال­ های اخیر تفاهمنامه هایی میان دانشگاه و دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 91 طرح با اعتبار 200 میلیارد ریال توسط اساتید دانشگاه هایتک کرمان

اجرای 91 طرح با اعتبار 200 میلیارد ریال توسط اساتید دانشگاه هایتک کرمان