مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-15ورزشي

بازیکن سابق استقلال: استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد


ورمزیار در خصوص شرایط استقلال در این فصل گفت: استقلال در این فصل از نظر روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد و در بحث امتیازگیری، عملکرد موفقی داشته است.

- بازیکن سابق استقلال که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، گفت: لیگ برتر نسبت به ادوار گذشته از سطح کیفی بالاتری برخوردار است، اما تعطیلی ها این روند را دچار اختلال می کند.

صادق ورمزیار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شرایط کیفی بیست وسومین دوره لیگ برتر، تاکید کرد: لیگ امسال نسبت به ادوار گذشته مزیت هایی دارد که آن را می بینیم.

سطح کیفی مسابقات و شرایط تیم ها بهتر شده و تیم های تازه راه یافته از جمله شمس آذر قزوین هم فوتبالی در سطح لیگ برتر به نمایش می گذارند که این روند ما را به ادامه مسابقات امیدوارتر می کند.

وی ادامه داد: با وجودی که لیگ شرایط خوبی دارد، اما یک ایراد هم در آن دیده می شود که به وقفه های به وجود آمده باز می گردد.

وقتی قرار است تیمی در سطح اول فوتبال ایران بازی کند باید از هر نظر آماده رقابت با سایر تیم ها باشد و خود را در شرایط مسابقه نگاه دارد اما تعطیلی لیگ و وقفه هایی که ایجاد می شود این روند را دچار اختلال کرده و تیم ها را از فضای رقابتی دور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن سابق استقلال: استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد

بازیکن سابق استقلال: استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد