مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:562023-11-15سياسي

برترین های استانی خبرگزاری فارس در سال 1402 تقدیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، چهاردهمین همایش سالانه مدیران استانی خبرگزاری فارس با برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.

در این آیین که با صحبت ها و روایتگری همسر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده آغاز شد و با سخنرانی پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس ادامه پیدا کرد، مدیران برتر، خبرنگاران برتر، عکاسان برتر و سایر برگزیدگان جوایز خود را با حضور مدیرعامل خبرگزاری فارس، معاونین خبرگزاری، سردبیر استان ها و مدیران گروه های خبری خبرگزاری دریافت کردند.

در این مراسم، وحید زینالی مدیر استان آذربایجان شرقی، علی لاری زاده مدیر استان خوزستان، ابراهیم کمالی مدیر استان فارس و سجاد کریم پور مدیر استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مدیران برتر سال جاری معرفی شده و تندیس تقدیر را دریافت و همچنین مهدی خسروی مدیر استان هرمزگان نیز جایزه استان کوشا در سال 1402 را دریافت کرد.

خبرنگاران و عکاسان برتر خبرگزاری فارس در سال 1402 محسن رضایی از تهران، کتایون حمیدی از آذربایجان شرقی، سولماز عنایتی از همدان و حنان سالمی از خوزستان به عنوان خبرنگاران برتر استانی خبرگزاری فارس شناخته شدند.

تندیس عکاس برتر سال 1402 نیز به بختیار صمدی از کردستان، عطا داداشی از آذربایجان شرقی و حمیدرضا نیکومرام از اصفهان تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های استانی خبرگزاری فارس در سال 1402 تقدیر شدند

برترین های استانی خبرگزاری فارس در سال 1402 تقدیر شدند