مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-15فرهنگي

ذائقه نسل جدید رمان خوانی در فضای مجازی است/ محتوای آثار مکتوب ارزش گذاری شود


رییس حوزه هنری استان گلستان با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها برای بالا بردن سرانه مطالعه استفاده کنیم، افزود: تولید آثار فاخر و ترویج فرهنگ کتابخوانی از مهمترین راهکارهای هدایت فکری نسل جدید است.

- ایسنا/گلستان رییس حوزه هنری استان گلستان با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها برای بالا بردن سرانه مطالعه استفاده کنیم، افزود: تولید آثار فاخر و ترویج فرهنگ کتابخوانی از مهمترین راهکارهای هدایت فکری نسل جدید است.

سید حسام بنی فاطمه ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن 24 آبان روز کتاب و کتاب خوانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه متأسفانه سرانه مطالعه در کشور ما به شدت کاهش یافته است، اظهار کرد: کل کشور درگیر این موضوع شده و این اتفاق نامبارک مختص استان گلستان نبوده و باید برای خروج از این بحران تلاش و همت مضاعفی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط شغلی با طیف های مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان در ارتباط کلامی و کاری هستیم، ادامه داد: آنچه نسل جدید در عصر حاضر به آن علاقمند بوده، رمان خوانی آن هم از طریق فضای مجازی است.

رییس حوزه هنری استان گلستان با تأکید بر اینکه آنچه بیش از هر مسأله ای به عنوان شاخص در آثار مکتوب مطرح بوده، تولید رمان های خوب و فاخر برای پاسخگویی به نیاز این گروه سنی است، افزود: باید از همه ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذائقه نسل جدید رمان خوانی در فضای مجازی است/ محتوای آثار مکتوب ارزش گذاری شود

ذائقه نسل جدید رمان خوانی در فضای مجازی است/ محتوای آثار مکتوب ارزش گذاری شود