مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-11بين الملل

پیام واضح شب سخت و پر تلفات صهیونیست ها به دنیا چه بود؟


تحولات شب گذشته در غزه این پیام واضح را داشت که گروه های مقاومت فلسطینی چنانچه وعده داده بودند، توان و ظرفیت خود را برای عملیات اصلی حفظ کرده و رژیم اسراییل همچنان از وارد کردن ضربات تأثیرگذار به آنها عاجز است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: شب گذشته و پس از گذشت سی وپنج روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی ، هم زمان با بمباران سنگین مراکز درمانی به ویژه بیمارستان الشفاء از سوی جنگنده های ارتش اسراییل، شهر غزه شاهد مجموعه عملیات های پیروزمندانه گروه های مقاومت علیه اشغال گران صهیونیست بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص اعلام کرد؛ شب گذشته برای اسراییل سخت تر از حمله هفتم اکتبر بود، زیرا ده ها نفر از نیروهای آن در درگیری با مقاومت کشته شدند و جنازه های آن ها در خیابان ها رها شده است.

وب سایت المانیتور نیز اعلام کرد؛ با وجود جنگ و حملات شدید رژیم صهیونیستی علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته، سران این رژیم اذعان دارند که شکست و فروپاشی حماس همچنان بعید و دور از انتظار است.

شدت درگیری های شب گذشته چنان بود که یک خبرنگار در داخل بیمارستان الشفا در گفتگو با الجزیره اعلام کرد؛ هزاران نفر بیمار، مجروح، کادر پزشکی و درمانی و نیروهای امداد و نجات در داخل این بیمارستان محاصره شدند و ارتباط با کادر پزشکی، خبرنگاران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام واضح شب سخت و پر تلفات صهیونیست ها به دنیا چه بود؟

پیام واضح شب سخت و پر تلفات صهیونیست ها به دنیا چه بود؟