مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-02سياسي

وجود 5500 پروژه نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان در کشور


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 5 هزار و 500 پروژه نیمه تمام در بخش بهداشت و درمان در کشور وجود دارد که براساس آخرین بررسی ها دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، بهرام عین اللهی در مراسم افتتاح فاز توسعه بیمارستان شهید بهشتی قروه اظهار کرد: 5 هزار و 500 پروژه نیمه تمام در بخش بهداشت و درمان در کشور وجود دارد که براساس آخرین بررسی ها دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

وی تصریح کرد: اجرا و اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های مهم دولت سیزدهم است و در این راستا از تمام ظرفیت و توانی که داریم بهره خواهیم گرفت.

عین اللهی خاطرنشان کرد: پروژه های نیمه تمام با اولویت تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید و امیدواریم بتواند بستری برای ارائه خدمات هرچه شایسته در حوزه بهداشت و درمان برای هموطنانمان باشد.

وی در رابطه با بیمارستان قروه نیز هم گفت: باید بیمارستان جایگزین از ابتدا احداث شود که البته این مهم اعتبارات بسیار زیادی نیاز دارد، اما با توجه به کلنگ زنی صورت گرفته، تلاش می کنیم این کار صورت گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دولت به سلامت مردم اهمیت زیادی می دهد و در همین راستا مذاکره با استاندار و مسئولان استان برای جذب منابع مالی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5500 پروژه نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان در کشور

وجود 5500 پروژه نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان در کشور