مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-23اقتصادي

تخفیف 100 درصدی بوم گردی های گناباد در حمایت از راه اندازی فرودگاه این شهرستان


رییس اداره میراث، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد، گفت: مدیران و بهره برداران اقامتگاه های بوم گردی شهرستان در حمایت از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد بسته های تخفیف تا 100 درصد را اعلام کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد، گفت: مدیران و بهره برداران اقامتگاه های بوم گردی شهرستان در حمایت از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد بسته های تخفیف تا 100 درصد را اعلام کردند.

حمیدرضا محمودی قوژدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که حمل و نقل از ارکان اصلی توریسم است و این صنعت به عنوان یکی از مهم ترین و پر درآمدترین منابع جهان به شمار می رود، ادامه داد: سیستم حمل و نقل هوایی یکی از عمده ترین عناصر تشکیل دهنده صنعت گردشگری است که بخشی از هزینه های گردشگران را به خود اختصاص می دهد.

وی با اشاره به اینکه حمل و نقل به منزله شریان های حیاتی کشورها و چشم انداز توسعه نمادی بنیادین شهری و بدیهی ترین نشانه های سطح توسعه در رویکرد گردشگری در منطقه به شمار می رود، تشریح کرد با توجه به تردد سالانه تعداد قابل توجهی مسافر و گردشگر از مبادی ورودی شهرستان ایجاد زیرساخت فرودگاه گناباد لازمه رونق صنعت گردشگری بوده و نقش بسزایی در این زمینه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 100 درصدی بوم گردی های گناباد در حمایت از راه اندازی فرودگاه این شهرستان

تخفیف 100 درصدی بوم گردی های گناباد در حمایت از راه اندازی فرودگاه این شهرستان