مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-24سياسي

پدیده کودکان کار در کرمانشاه قابل کنترل است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه معتقد است، موضوع کودکان کار در کرمانشاه هنوز چندان گسترده نبوده و قابل کنترل است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه معتقد است، موضوع کودکان کار در کرمانشاه هنوز چندان گسترده نبوده و قابل کنترل است.

علی شعبانی، امروز(دوم آبان) در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان کرمانشاه که با موضوع ساماندهی کودکان کار برگزار شد، از کودکان کار به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی مهم یاد کرد و با بیان اینکه ساماندهی این کودکان نیازمند کار جمعی و مشارکت بخش های مختلف است، گفت: اگر این کودکان را مانند فرزند خود ندانیم، جفا کرده ایم.

وی از وضعیت نگران کننده این کودکان به دلیل قرارگیری در خیابان در ساعات طولانی و نامناسب یاد کرد و افزود: خوشبختانه موضوع کودکان کار در کرمانشاه چندان گسترده نیست و با عزم جدی که در مدیریت ارشد استان برای کنترل آسیب های اجتماعی وجود دارد، می توان آنها را تا حدودی ساماندهی و کنترل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه مداخله فعال برای ساماندهی کودکان کار را ضروری دانست و با بیان اینکه این امر تنها با برخورد انتظامی و جمع آوری این کودکان میسر نمی شود، ادامه داد: موضوع کار کودکان چند وجهی بوده و باید به همه ابعاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده کودکان کار در کرمانشاه قابل کنترل است

پدیده کودکان کار در کرمانشاه قابل کنترل است