مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-16ورزشي

تصمیم عجیب اتحادیه جهانی کشتی/ معرفی 2 قهرمان جهان در یک وزن


اتحادیه جهانی کشتی در جلسه 3 روز پیش خود داوری رقابت فینال وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمان جهان 2023 در بلگراد صربستان را مورد بررسی قرار داد و در نهایت در تصمیمی عجیب، - اتحادیه جهانی کشتی در جلسه 3 روز پیش خود داوری رقابت فینال وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمان جهان 2023 در بلگراد صربستان را مورد بررسی قرار داد و در نهایت در تصمیمی عجیب، داوید لوسونچی از مجارستان را به طور مشترک با علی چنگیز از ترکیه برنده مدال طلای جهان معرفی کرد.

پس از محرز شدن اشتباه تیم داوری در فینال وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، اتحادیه جهانی کشتی، کشتی گیر مجارستان را مشترکا با کشتی گیر ترکیه به عنوان قهرمان جهام معرفی کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه جهانی کشتی در جلسه 3 روز پیش خود داوری رقابت فینال وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2023 در بلگراد صربستان را مورد بررسی قرار داد و در نهایت در تصمیمی عجیب، داوید لوسونچی از مجارستان را به طور مشترک با علی چنگیز از ترکیه برنده مدال طلای جهان معرفی کرد.

  اتحادیه جهانی کشتی اشتباه فاحش تیم داوری در تعیین برنده این مبارزه را دلیل تصمیم خود اعلام کرد.

  اتحادیه جهانی کشتی تصریح کرد: بررسی های داوری این مبارزه نشان می دهد ضربه فنی علی چنگیز از ترکیه توسط لوسونچی در دقیقه پایانی مبارزه به درستی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم عجیب اتحادیه جهانی کشتی/ معرفی 2 قهرمان جهان در یک وزن

تصمیم عجیب اتحادیه جهانی کشتی/ معرفی 2 قهرمان جهان در یک وزن