مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-28اقتصادي

فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم


معاون دادستان قم ، تحصیل مال از طریق نامشروع، تولید، توزیع و انتشار هر نوع ابزار الکترونیکی یا نرم افزار برای ارتکاب جرائم رایانه ای و پول شویی را از اتهامات مندرج در کیفرخواست صادره این متهمان بر شمرد و تصریح کرد: - مطابق قانون مبارزه با پول شویی، حبس درجه 5 (تا 10 سال حبس) و جزای نقدی و مصادره عواید حاصل از جرم در انتظار متهمین خواهد بود.

معاون دادستان قم از دستگیری دو متهم فروش فیلترشکن و رسیدگی قضایی به اتهامات آنان در دادسرای ویژه جرایم رایانه ای قم خبر داد و گفت: این افراد از بابت فروش ابزار های غیرقانونی گریز از فیلتر توانسته بودند گردش حسابی بالغ بر 460 میلیارد ریالی داشته باشند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، معاون دادستان قم گفت: با اعمال سیاست های کلان مدیریت دسترسی به اینترنت و فیلترینگ برخی نرم افزار ها و فیلترشکن های رایگان، شاهد تولید، فروش و انتشار ابزار های فیلترشکن خودساخته غیر رایگان در داخل کشور هستیم که با رصد و پایش سازمان اطلاعات سپاه قم، فروشندگان یکی از پرکاربردترین vpn ها در قم دستگیر و در شعبه 13 دادیاری مجتمع جرایم رایانه ای دادسرای استان برای آن ها پرونده قضایی تشکیل شد.

  حجت الاسلام والمسلمین تحریری معاون دادستان قم با اشاره به تبلیغات فروش وی پی ان و فعالیت اصلی این شبکه در تلگرام و اینستاگرام افزود: این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم

فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم