مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-19فرهنگي

دوسالانه غزل منزوی برگزار خواهد شد


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری دومین دوره دوسالانه غزل منزوی کشف استعدادهای برتر برای حمایت بیشتر و برجسته سازی نخبگان است.

- ایسنا/زنجان معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری دومین دوره دوسالانه غزل منزوی کشف استعدادهای برتر برای حمایت بیشتر و برجسته سازی نخبگان است.

ایرانه حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره برگزاری دوسالانه غزل منزوی در استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به اساسنامه ای که توسط شورای نویسندگان نخستین دوره دوسالانه غزل منزوی تدوین شده بود، فراخوان این دوره از این رویداد تنظیم و منتشر شد.

وی ادامه داد: تفاوتی که دومین دوره دوسالانه غزل منزوی با دوره قبلی دارد در نگاه ویژه شورای سیاست گذاری به بخش خانواده و هویت ایرانی است؛ به این صورت که ادیبان و اهالی قلم می توانند آثار خود را با این موضوع به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

او با اشاره به اینکه علاقه مندان به شرکت در این دوسالانه می توانند تا 10 آذر ماه آثار خود را ارسال کنند، افزود: علاقه مندان می توانند در چهار بخش غزل ترکی، فارسی تک اثر، مجموعه غزل (کتاب) و پژوهش (مقاله، پایان نامه و کتاب) در این رویداد ادبی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوسالانه غزل منزوی برگزار خواهد شد

دوسالانه غزل منزوی برگزار خواهد شد