مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-15سياسي

تجلیل از 22 مؤسسه خیریه در قزوین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد قزوین در سطح استان بیش از 100 مؤسسه خیریه شناسایی کرده است و امروز در این مراسم از 22 مؤسسه خیریه تجلیل و به یک مؤسسه خیریه «نشان والی مهر» اهدا شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد قزوین در سطح استان بیش از 100 مؤسسه خیریه شناسایی کرده است و امروز در این مراسم از 22 مؤسسه خیریه تجلیل و به یک مؤسسه خیریه نشان والی مهر اهدا شد.

ناصر ظاهری در حاشیه همایش تقدیر از تشکل های خیریه و مردمی که امروز 24 آبان برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیته امداد از اولین نهادهایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 14 اسفند 1357 با فرمان مبارک رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف کمیته امداد که در اساسنامه این نهاد مقدس ذکر شده ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری است که یکی از مؤلفه های ترویج این فرهنگ تجلیل از خیرین و مؤسسات خیریه ای که است که در این مسیر تلاش می کنند.

ظاهری گفت: هدف از برگزاری این همایش آن است که با تجلیل از افراد خیّر توان جریان خیر و احسان را به نمایش بگذاریم و از مردم متدین قزوین تشکر کنیم که با اعتقاد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 22 مؤسسه خیریه در قزوین

تجلیل از 22 مؤسسه خیریه در قزوین