مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-14حوادث

جزییات قتل 3 نفر و نجات 3 کودک از مرگ در اصفهان


ساعت حدود 1 و 30 دقیقه بامداد امروز ماموران کلانتری 20 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل مسلحانه در یکی از منازل مطلع و بلافاصله در محل حادثه حضور می یابند.

- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: فردی که نیمه شب گذشته اقدام به قتل سه نفر از بستگان خود کرده بود، پیش از اینکه موفق به قتل سه کودک این خانواده شود، دستگیر شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: ساعت حدود 1 و 30 دقیقه بامداد امروز(سه شنبه) ماموران کلانتری 20 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع قتل مسلحانه سه نفر از اعضای یک خانواده در یکی از منازل محله ملک شهر اصفهان مطلع و بلافاصله در محل حادثه حضور می یابند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل قاتل که مسلح بود را مشاهده می کنند و قصد دستگیری او را داشتند که متهم هنگامی که خود را در محاصره ماموران می بیند با شلیک به سینه اش، خود را مجروح می کند که بلافاصله ماموران وی را دستگیر و به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل می کنند اما علی رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قتل 3 نفر و نجات 3 کودک از مرگ در اصفهان

جزییات قتل 3 نفر و نجات 3 کودک از مرگ در اصفهان