مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-28سياسي

برای جوانان از جنایات آمریکا در طول یک قرن اخیر بگویید


نماینده ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر ضرورت تبیین چهره واقعی و سیاه آمریکا در قالب شعارها، خاطرنشان کرد: برای جوانان از جنایات آمریکا در طول یک قرن اخیر بگویید.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر ضرورت تبیین چهره واقعی و سیاه آمریکا در قالب شعارها، خاطرنشان کرد: برای جوانان از جنایات آمریکا در طول یک قرن اخیر بگویید.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان استاندار گیلان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که در این روز مهم است اجتماع نوجوانان و جوانان و شرکت همه طبقات در راهپیمایی روز استکبارستیزی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به روایتی درباره قدم برداشتن در راه استکبارستیزی گفت: در روایت آمده هیچ قدمی برنمی دارند؛ مگر اینکه برای هر قدم، عمل صالح نوشته می شود ؛ بنابراین برای هر قدمی که در این روز برای مبارزه با استکبار برداشته شود، عمل صالح می نویسند، زیرا این گام ها باعث خشم کفار می شود.

وی به حوادث فلسطین اشاره و بیان کرد: ضربه ای که صهیونیست ها در این ایام از مقاومت خوردند، در طول 75 سال گذشته بی سابقه بود از طرفی، مردم در بیش از 150 کشور دنیا حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین نشان دادند که برای آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جوانان از جنایات آمریکا در طول یک قرن اخیر بگویید

برای جوانان از جنایات آمریکا در طول یک قرن اخیر بگویید