مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-07سياسي

عملیات طوفان الاقصی احساس ناامنی را در رژیم اسراییل ایجاد کرد


دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعتماد به ارتشی که دارای پیشرفته ترین امکانات و سلاح ها بود با انجام عملیات طوفان الاقصی کاملا فروریخت و احساس ناامنی را در رژیم جنایتکار اسراییل ایجاد کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعتماد به ارتشی که دارای پیشرفته ترین امکانات و سلاح ها بود با انجام عملیات طوفان الاقصی کاملا فروریخت و احساس ناامنی را در رژیم جنایتکار اسراییل ایجاد کرد.

سردار حمید بزم شاهی در آیین دوازدهمین جشنواره مالک اشتر که 16 آبان ماه در محل سالن ایثار مجموعه بنیاد شهید بجنورد برگزار شد، اظهارکرد: اگر امروز نگاهی به عرصه انقلاب اسلامی و مناظره تاریخی جبهه حق علیه باطل بیندازیم، می بینیم که در دوره های مختلف با گونه های متفاوت این جبهه تداوم داشته است.

وی ادامه داد: امروز هم شاهد هستیم در باریکه ای در عرض این کره خاکی شدیدترین جنگ در منطقه ای کوچک رخ داده و تمام جبهه حق در برابر جبهه باطل صف آرایی کرده و کانون قدرت اسلام با کانون قدرت کفر رو در رو شده است، اما غزه کوچک ولی قهرمان به نمایندگی از جبهه اسلام تمام قد مقابل کفر مقاومت می کند.

وی افزود: غیر مسلح ترین و کوچکترین گروه مقاومت از جبهه عظیم مقاومت اسلامی بنام حماس مقابل بزرگترین ائتلاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی احساس ناامنی را در رژیم اسراییل ایجاد کرد

عملیات طوفان الاقصی احساس ناامنی را در رژیم اسراییل ایجاد کرد