مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-29حوادث

کشف بیش از 236 کیلو انواع مواد مخدر در گیلان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف 236 کیلو و 739 گرم انواع مواد مخدر در گیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت؛ سرهنگ علی احمدپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان عصر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به اجرای طرح 2 روزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبازره با مواد مخدر و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در گیلان اظهار کرد: 107 خرده فروش و 7 قاچاقچی مواد مخدر دستگر و 209 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شد.

  وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند، گفت: در این رابطه 203 کیلو و 672 گرم تریاک، 141 گرم هرویین، 351 گرم حشیش، 194 گرم شیشه و 32 کیلو و 381 گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، افزود: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم گیری و از بین بردن افسردگی و کم رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

  احمدپور با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، گفت: واکسینه کردن قشر جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 236 کیلو انواع مواد مخدر در گیلان

کشف بیش از 236 کیلو انواع مواد مخدر در گیلان