مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:102023-10-25اجتماعي

اصلی ترین عامل گرفتگی کانال ها و آب روهای شهر تبریز، تجمع زباله است


معاون محیط زیست و خدمات شهری تبریز، عمده ترین دلیل گرفتگی آب روها و کانال ها در زمان بارش باران را تجمع زباله در طول کانال ها و آب روها دانست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون محیط زیست و خدمات شهری تبریز، عمده ترین دلیل گرفتگی آب روها و کانال ها در زمان بارش باران را تجمع زباله در طول کانال ها و آب روها دانست.

پرویز عباس نژاد با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش باران در روزهای اخیر، اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری به صورت استقراری در تمامی نقاط حساس شهر مستقر بوده و در صورت بروز مشکلی با تمام توان به دنبال رفع آن در سریع ترین زمان ممکن هستند.

وی با تاکید بر این که اصلی ترین عامل گرفتگی کانال ها و آب روها در زمان بارش تجمع زباله در کانال ها، زیر پل ها و آب روها است، تشریح کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم جدا از رهاسازی زباله و نخاله در کانال، آب روها و مسیل ها خودداری کنند.

وی با اشاره به این که سیلاب در مسیل های مناطق بالا دستی شهر در نقاط مختلفی به کانال ها هدایت می شوند، عنوان کرد: از دیگر مسائلی که تاثیر بسزایی در نحوه مدیریت روان آب ها به خصوص در زمان بارش شدید باران مطرح می شود، ضرورت اصلاح ورودی و مسیر کانال های احداثی در سطح شهر است تا بتوانیم مدیریت مناسبی در این زمان ها داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین عامل گرفتگی کانال ها و آب روهای شهر تبریز، تجمع زباله است

اصلی ترین عامل گرفتگی کانال ها و آب روهای شهر تبریز، تجمع زباله است