مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-14سياسي

خضریان: کمیسیون اصل نود در جریان آخرین وضعیت سامانه گمرکات قرار گرفت


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بازدید تعدادی از اعضای این کمیسیون از آخرین وضعیت، آنالیز، طراحی و کدنویسی سامانه گمرکات کشور خبر داد و گفت قرار شد که برنامه ریزی استقرار این سامانه در گمرکات سراسر کشور ظرف یک هفته به کمیسیون اصل نود ارائه شود.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بازدید تعدادی از اعضای این کمیسیون از آخرین وضعیت، آنالیز، طراحی و کدنویسی سامانه گمرکات کشور خبر داد و گفت قرار شد که برنامه ریزی استقرار این سامانه در گمرکات سراسر کشور ظرف یک هفته به کمیسیون اصل نود ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح بازدید اعضای کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمیسیون اصل نود از آخرین وضعیت، آنالیز، طراحی و کدنویسی سامانه گمرکات کشور گفت: پیرو تفاهم نامه وزارتخانه های اقتصاد و دفاع سامانه گمرکات کشور در انستیتو ایزایران در حال طراحی است؛ اعضای کمیسیون ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه در حوزه صنایع الکترونیکی، اپتیکی و نرم افزار، در جریان آخرین وضعیت سامانه گمرکات قرار گرفتند.

وی توضیح داد: در این بازدید چهار ساعته رییس کل گمرک ایران، روند طراحی و پیاده سازی طرح تحول دیجیتال گمرک در رویه های مختلف را برای اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تشریح کرد؛ روند طراحی و پیاده سازی طرح تحول دیجیتال گمرک ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: کمیسیون اصل نود در جریان آخرین وضعیت سامانه گمرکات قرار گرفت

خضریان: کمیسیون اصل نود در جریان آخرین وضعیت سامانه گمرکات قرار گرفت