مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-04بين الملل

رژیم اشغالگر تنها به 25 درصد از کمک ها از گذرگاه رفح به غزه اجازه عبور می دهد


رژیم صهیونیستی همچنان به اعمال محدودیت های امنیتی برای ورود کمک های انسانی به نوار غزه از طریق گذرگاه مرزی رفح ادامه می دهد، تا جایی که تنها 25 درصد کمک ها وارد این منطقه تحت محاصره می شود و انتقال سوخت به آن همچنان ممنوع است.

- رژیم صهیونیستی همچنان به اعمال محدودیت های امنیتی برای ورود کمک های انسانی به نوار غزه از طریق گذرگاه مرزی رفح ادامه می دهد، تا جایی که تنها 25 درصد کمک ها وارد این منطقه تحت محاصره می شود و انتقال سوخت به آن همچنان ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهدان در گفتگو با العربی الجدید گفتند، رژیم صهیونیستی از تعیین تعداد محموله های بشردوستانه ممانعت می کند و محموله هایی را هم که اجازه ورود به نوار غزه را پیدا کرده اند، با کُندی از گذرگاه عبور می دهد تا جایی که مانع از ورود بیش از 35 کامیونی شده که از داخل مصر در مقابل گذرگاه مرزی رفح پارک شده اند و تنها 24 کامیون وارد منطقه میان دو دروازه رفح بین مصر و غزه شده اند.

در همین راستا، اتحاد ملی برای اقدام مدنی از آماده سازی کاروان جدید کمک های بشردوستانه شامل مواد غذایی، کالاهای اساسی، تجهیزات پزشکی و کمک های انجمن های خیریه و افراد در طول هفته گذشته خبر داد.

منابعی در اتحادیه انجمن های مدنی ناظر بر فعالیت اتحاد ملی گفتند، این کمک ها با هماهنگی هلال احمر و براساس جدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم اشغالگر تنها به 25 درصد از کمک ها از گذرگاه رفح به غزه اجازه عبور می دهد

رژیم اشغالگر تنها به 25 درصد از کمک ها از گذرگاه رفح به غزه اجازه عبور می دهد