مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-20بين الملل

رسانه صهیونیستی از اختلاف در شورای جنگ رژیم اسراییل درباره تبادل اسیران خبر داد


روزنامه صهیونیستی هاآرتص از اختلاف شدید در کابینه رژیم صهیونیستی درباره مبادله نظامیان اسیر این رژیم با اسیران فلسطینی خبر داد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: روزنامه صهیونیستی هاآرتص خبر داد: اختلافات در شورای جنگ درباره تبادل اسیران با حماس بالا گرفته است و مخالفان و موافقان تبادل به دو گروه تقسیم شده و هرکدام بر موضع خود اصرار می کنند.

براساس گزارش این روزنامه، بنی گانتس وزیر جنگ پیشین و عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی و گادی آیزنکوت رییس سابق ستاد مشترک این رژیم خواستار استفاده از فرصت و و نجات جان اسیران صهیونیست از طریق مبادله شده و اختلافات را خطری برای جان نظامیان اسیر دانسته اند.

از سوی دیگر، یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالوی رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با آتش بس مخالف و خواستار فشار بیشتر بر حماس برای کوتاه آمدن یحیی السنوار رییس حماس در نوار غزه از شروط خود شدند.

رسانه های صهیونیستی روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، ارزیابی محتاطانه نشان می دهد که توافق مبادله اسرا قریب الوقوع است و در صورت اجرا، منجر به آتش بس چند روزه خواهد شد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، تماس های فشرده برای دستیابی به توافق برای تبادل اسرا در حال انجام است و قطر می گوید که مذاکرات پیشرفت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیستی از اختلاف در شورای جنگ رژیم اسراییل درباره تبادل اسیران خبر داد

رسانه صهیونیستی از اختلاف در شورای جنگ رژیم اسراییل درباره تبادل اسیران خبر داد